Колінвал двигуна AT18031 John Deere John Deere [Genmot]
Призначення
Забезпечення оптимального режиму роботи двигуна. Перетворення зусилля зворотньо-поступального руху поршнів двигуна в обертовий момент вихідного вала. Використовується для заміни зношених або пошкоджених деталей в ході ремонтно-відновлювальних робіт.
Будова
Колінчастий вал - деталь або вузол (у випадку складеного валу) складної форми з наступними елементами конструкції:
Корінна шийка - опора вала в корінному підшипнику картера двигуна.
Шатунна шийка - місце встановлення шатунів з каналами для змащування шатунних підшипників.
Щоки - пов'язують корінні і шатунні шийки.
Передня вихідна частина вала - місце встановлення зубчастого колеса або шківа відбору потужності для приводу газорозподільного механізму (ГРМ) і різних допоміжних вузлів, систем та агрегатів.
Задня вихідна частина вала - місце встановлення маховика або масивної шестерні відбору основної частини потужності.
Противаги - розвантажують корінні підшипники від відцентрових сил інерції першого порядку неврівноважених мас кривошипа та нижньої частини шатуна.
Вага , W | kg | 28 |
---|---|---|
Кількість отворів кріплення , N | 4+1 | |
Діаметр отворів кріплення , Dm | mm | 10.5 |
Довжина , L | mm | 520 |
Довжина хвостовика , Lsh | mm | 35 |
Діаметр валу , Ds | mm | 38 |
Діаметр шатунної шийки , Dj | mm | 69.8 |
Діаметр корінної шийки , Dr | mm | 79.5 |
Кількість циліндрів , CYL | 3 |
Одиниця продажу | 1 штука | |
---|---|---|
Кількість в упаковці | 1 штука |
Висота , H | mm | 215 |
---|---|---|
Ширина , W | mm | 225 |
Довжина , L | mm | 565 |